ח"כ ציפי לבני: "שוללים מכל וכל כניסה לממשלת נתניהו"

אברהם זילבר 1 Comment on ח"כ ציפי לבני: "שוללים מכל וכל כניסה לממשלת נתניהו"
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת המשפטים לשעבר, ח"כ 'המחנה הציוני' הגב' ציפי לבני מדברת הערב על כל בראיון נרחב לאבי מימרן במהדורה המרכזית של 'קול חי'. לדבריה, "נתניהו הלך לבחירות, הוא בחר בזה, הוא העדיף ממשלת 67 עם ליברמן, הצהיר כל תקופת הבחירות שהתהום פעורה בינינו, זו התוצאה שהוא קיבל- ממשלה צרה ורעועה. אני רוצה להבהיר בצורה ברורה, איננו בדרך לשם, הוא צדק, איננו שותפיו הטבעיים, אנחנו שוללים את דרכו מכל וכל, איננו מתכוונים להיכנס לקואליציה ולנסות לייצב את מצבו" הבהירה לבני.

לבני מציעה לביבי שיחזיר את המפתחות לנשיא: "לא מוכרחים בחירות חוזרות, אפשר להחליף את הממשלה הזאת, כרגע פנינו לאופוזיציה, נח לי עם זה ואני משלימה עם זה, העניין הוא לא חלוקת התיקים, אלא הדרך בה מנהל ביבי את ממשלתו, אני בהחלט חושבת שאם נוכל להרכיב ממשלה ובדרכנו, זה עדיף.

לבני לא חושבת שאם 'המחנה הציוני' היה בראשות הממשלה ההסכמים הקואליציוניים היו משתנים: "יש פשרות כשמרכיבים ממשלה, אין לנו בעיה עם הסכם קואליציוני כזה או אחר, הבעייה העיקרית היא ראש הממשלה הנוכחי שמוכר את המדינה כולה בשביל לשמור על כסאו, משלם על מיליארדים לטובת אינטרסים אפלים, ומעוניין להשתלט על התקשורת ולהחליש את בתי המשפט."

כאן מפנה לבני את הזרקורים לשרת המשפטים החדשה איילת שקד מ'הבית היהודי': "תנאי הכרחי להתמנות לשר המשפטים זה הנקיון כפיים, מעבר לזה זה מאוד תלוי באדם עצמו, יש לי חילוקי דעות עם שקד על תפיסת הדמוקרטיה ועל מערכת המשפט בכלל, העיסוק שלי הוא לא פרסונאלי, לכן אני גם מאלו שלא יצאו לתקוף אותה על המינוי. כשהיא תגיע לתפקיד, היא תבין ותראה את המערכת מבפנים ותראה שזה לא כמו שחשבה." אומרת לבני.

לבני מצטערת מאוד על פספוס ההזדמנות: "אנו מדינה ללא חוקה, ניהלתי שיח גם עם גורמים בציבור החרדי שנוכל להתאחד סביב חוקה אחת ברורה, אך בגלל אי ההכרה של הציבור החרדי בסמכות המשפטית הנהוגה בישראל, העניינים לא התקדמו, אני חוששת שאיבדנו את ההזדמנות ליצור את האיחוד סביב חוקה אחת ברורה במדינה".

לסיום השיחה נשאלה לבני ע"י מימרן על הקשר שלה לציבור החרדי "אני מכורה לחלות של מאפיית ויז'ניץ, לפי התורות שיש שם כל יום חמישי, לא נראה שהם צריכים את הפרסומת שלי כאן…" אמרה בחיוך.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מילה אחת לסיכום: טיפשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!